onsdag den 27. marts 2013

Første runde med Mrs. Billings


Så blev jeg færdig med min første omgang af Mrs. Billings. Det har været en sjov udfordring.Jeg syr på amerikansk. Jeg har valgt at tilsætte nogle af mine egne stoffer, og at lave den mere blå. Indtil videre i hvert fald.

Jeg har også fået syet nogle af blomsterne. Jeg har valg at sy 14 i denne omgang, da jeg kan se, at der er 28 ialt. Så for at få nogle blomster med stof fra næste omgang, har jeg kun syet 14.
Jeg håber, at jeg her kan få noget feed back, også kritik, da det jo kan være, jeg laver et eller andet, som bare ikke dur. Så vil jeg sætte pris på at få det at vide.

2 kommentarer:

  1. Hej Anne, ingen kritik herfra ... det ser godt ud det du har lavet!
    En lille rettelse dog! Der skal ikke laves 28 blomster, kun 24 stk. Og et godt råd ifht. blomsterne kunne være at du forsøger at fordele dine farver så du ikke har overvægt af én farve, men nogenlunde lige mange. Det er i allefald vigtigt ifht. de røde at du har et LIGE antal, så du kan fordele disse ligelidt på de 4 sider af Mrs. B, når vi kommer dertil (i pakke 3).

    SvarSlet