lørdag den 22. februar 2014

Stadig pakke 4

Jeg er fortsat igang med rombeborten fra pakke 4. Der har godt nok været nogle kriser undervejs, da jeg syntes det er utroligt mange romber som skal bruges. Mrs. Billings har været lagt lidt væk i en periode, men er taget frem igen, da pausen har hjulpet på sy lysten.




 I uge 7 var vi på vinterferie i Sælen. Da jeg ikke er den store skiløber havde jeg forsynet mig med masser af sy og strikketøj og bl.a. Mrs. Billings.  Så status nu er at jeg har syet de 4 hjørne blokke og 3 af siderne. Den sidste side har jeg i eftermiddags limet romber til, så nu er det bare at gå igang med at sy.



1 kommentar:

  1. Dejligt at se og læse lidt om dine fremskridt med "Den gamle dame" Tina!
    Som jeg har skrevet flere gange, så er pakke 4 en sej omgang at komme igennem ... men jeg synes også den er det værd. Quilten var ikke samme uden. Godt du har fået sy-gejsten tilbage igen.

    SvarSlet