lørdag den 16. november 2013

Til minde om Inge...

kære Mrs. Billings abonnenter
Det er med stor sorg, at jeg skriver denne besked til jer ... og jeg har taget tilløb til den hele ugen. Jeg har næsten ikke ord ….

Vi har mistet en af vores Mrs. Billings deltagere. Inge Mikkelsen døde i mandags efter kort tids sygdom. Jeg kneb en tåre, da jeg fik besked i tirsdags. Jeg havde et kursus i butikken samme aften og flere af de tilstedeværende kendte Inge, så jeg fortalte det. Alle var meget berørte … og vi tændte et lys for hende.


 
Inge var et fantastisk menneske. Altid så glad og positiv og fuld af liv, så det er svært at forstå, at hun ikke er her mere.

Inge har været kunde hos mig siden jeg åbnede min butik og vi delte interessen for reprostoffer og store flotte quilts syet i disse, og jeg beundrede hende, ikke bare for hendes flittighed, men også for hendes dygtighed og akkuratesse. Inge har deltaget i flere af mine månedsblokke ... og altså også i vores igangværende Mrs. Billings.
 
Hun har syet nogle fantastiske quilts igennem tiden, og jeg var så heldig at få lov at låne nogle af dem til at udstille på min stand til træf et par gange.   
 
 
Her er et billede fra Træffet i Roskilde. Inges version af Sue Daley's "Under the Southern Stars" hænger yderst til højre ... og blev vældig beundret.
 
Og her til venstre skimtes Inge "Flower Garden" et mønster af Kim McLean.
 
Jeg har været i kontakt med Inges mand, Bent, som har fortalt at  Inge bisættes fra Vær Kirke, Stensballe, torsdag d. 21.11. kl. 13.00.
 
Kontakt mig hvis I vil være med på en blomst.


De varmeste tanker går til Bent og de nærmeste omkring hende, 

Helene

Ingen kommentarer:

Send en kommentar