onsdag den 16. oktober 2013

Jeg er her endnu


Selvom det er længe siden at jeg har bloggen om Mrs. Billings er jeg stadig i fuld gang. Da jeg fik 4. Pakke var jeg lige ved at miste pusten, men efter den har været lagt lidt til side er jeg gået igang igen. Jeg er en af de heldige som har efterårsferien, og det har betydet at vi har været i sommerhus i et par dage. 

Da den store bort med alle romberne ikke var sådan lige til at tage med, så istedet har jeg haft en af de geniale flødebolle kasser med hvor jeg har skåret hexagoner til de yderste trekanter.


Efter vi er kommet hjem igen har jeg en af rombekanten klar til syning op på mit spisebordet, så nu er det bare med at gå igang med at sy.



1 kommentar:

  1. Hvor er "hun" smuk - ja pakke 4 er en udfordring, men absolut besværet værd

    Mange hilsner Elisabeth

    SvarSlet